Ważniejsza „ważność”

Coś nam się w tym roku Pani Mictecacihuatl rozochociła. Czyżby zbierała jakąś artystyczną ekipę u siebie?

Może znudzona … śmiertelnie swoją codziennością postanowiła zagarnąć do siebie kilka uzdolnionych duszyczek … Skubana Brzydula 😉

Śmierć kogoś znanego, idola, ulubieńca szerokim echem się odbija zawsze … licznych „jaka strata”, „co za szkoda” … I zawsze zastanawia mnie to …

Gdzieś w moim mózgu, bardzo głęboko zakorzeniona jest myśl , że „człowiek to człowiek” po prostu. Idol, autorytet … nie posiadam. Wrażenia, że ten to profesor, a tamten 5 superważnych supernagród  dostał nie robi na mnie ni ciutkę … Dziwna ja!

A śmierć to śmierć … przed obliczem której każdy stanie … goły jak święty turecki … Umarł dziś Cohen, umarł też Cnota … umarło wielu ludzi, w różnych zakątkach świata. Ludzi … ważnych. Każdy z nich był ważny.

Jeden miał to szczęście lub NIEszczęście, iż zauważony został, wybił się i został bożyszczem, a inny całe życie swój talent rozwija po cichu … Tak, bo ja … o święta naiwności wierzę, iż każdy ma jakiś dar, talent … nie każdy przystający do współczesności, tempa i wymogów, ale ma …

Więc nie, nie będzie mi brakować działań czy rezultatów twórczych odkryć wielu świetnych bardziej i mniej znanych artystów czy „artystów” … Żył człowiek, dzielił się kawałkiem siebie, trafiał do określonego „targetu”. Miło … i dobrze.

Brakować może mi … kogoś kogo poznałam … jako Człowieka … żywego. Kogoś kogo widziałam jak zmaga się z codziennością, jak popija poranną „kawkę” … Spojrzenia pięknych piwnych oczu i ciepła dłoni. Uśmiechu i powiedzonek, które zostaną mi na zawsze. „Dziękuję” powiedzianego parę godzin przed śmiercią …

Tego brakować mi może … I brakuje. Dziękuję, tęsknię … do zobaczenia …

 

dsc03234

Autor: wmroku

Człowiekiem jestem ... a to już coś. Dla jednych dużo, dla drugich mało. Piszę ... z potrzeby. Pstrykam ... dla przyjemności. Zdjęcia, wpisy mojego autorstwa. Zatem uszanuj to Drogi Wizytatorze strony. ENDŻOJ

Skomentuj

