Wieczorne zamiary

 

Święto dziś. Naszej Niepodległej. Naszej. Więc i moje święto. Wszystkiego dobrego zatem sobie i Tobie, i jej … Niepodległej znaczy.

Korzystam zatem z owej niepodległości … w piżamie do 12.00. Zamiary były inne. Cały dzień miał być w piżamie. Chyba jeszcze nie dorosłam, nie dojrzałam do takiego … poświęcenia  😉

Póki co więc do 12.00 , do południa … Też dobrze.

A wieczór? Gdy inni patriotycznie dopingować będą naszych kopaczy piłkowych, co na bezkresnych połaciach rumuńskich o jakieś punkty walczyć będą, ja … w piżamie, a jakże po obejrzeniu „Syberiady polskiej”, wieczór filmowy będę kontynuować i „Miłość” Hanekego obejrzę.

dsc00204

Autor: wmroku

Człowiekiem jestem ... a to już coś. Dla jednych dużo, dla drugich mało. Piszę ... z potrzeby. Pstrykam ... dla przyjemności. Zdjęcia, wpisy mojego autorstwa. Zatem uszanuj to Drogi Wizytatorze strony. ENDŻOJ

Skomentuj

