Nic na zawsze …

Tak chyba podsumować mogę właśnie mój rok. Bo przecież pora podsumowań nadeszła. Rachunek zysków i strat, co się udało, co zawaliłam, co ktoś mi spieprzył …

Nie, chyba jednak nie.

To był bardzo trudny rok, pełen wielu nieszczęść, przykrych zdarzeń, strat, które nie są do odzyskania.

Co czuję kiedy się kończy?

Wdzięczność. Mimo wszystko. To co trudne, co przykre traktuję jako lekcję, jako sprawdzian, wyzwanie. To co straciłam pozwala mi doceniać co mam i co mi zostało. To co wydarzyło się pięknego traktuję jako dar.

Wszystko zatem mimo wszystko jest po coś i ma swój sens. Rzadko kiedy dostrzegamy to wprost, zwłaszcza kiedy trudności nas spotykają. Często chce się krzyczeć „dlaczego mnie to właśnie spotkało”? „Ile to jeszcze potrwa”? Pewnie, że tak … każdy ma jakąś granicę. Nie o to jednak chyba chodzi w życiu żeby się użalać, martwić,obwiniać siebie, innych czy „siłę wyższą”. Chodzi chyba o to, żeby … żyć.

Wdzięczna jestem zatem za każdy dzień, za bliskich mi ludzi, za miłość. Wdzięczna jestem za to, że widzę, chodzę, że mam co jeść, gdzie spać. Wdzięczna jestem za każdy uśmiech napotkanego człowieka. Po czasie bywam nawet wdzięczna za … kopa w dupę od innych, losu, bo prędzej czy później okazuje się, że było to w określonym celu.

Dziękuję zatem … i do niezobaczenia 2016 … witaj 2017 … z nadzieją go witam … nadzieja bardzo ważna rzecz … jedna z najważniejszych w życiu …

Nic na zawsze … bardzo ważne żeby o tym pamiętać … To co dobre doceniajmy bo … nic na zawsze … może zniknąć jak bańka mydlana … nic pewnego.

To co złe … nic na zawsze … w końcu minie … „na końcu zawsze jest dobrze, a jeśli jeszcze dobrze nie jest, oznacza to, że to jeszcze nie koniec”dsc00767

Autor: wmroku

Człowiekiem jestem ... a to już coś. Dla jednych dużo, dla drugich mało. Piszę ... z potrzeby. Pstrykam ... dla przyjemności. Zdjęcia, wpisy mojego autorstwa. Zatem uszanuj to Drogi Wizytatorze strony. ENDŻOJ

2 thoughts on “Nic na zawsze …”

Skomentuj

