„Majówka” – „Kwietniówka” (Dzień Pierwszy)

I się zaczęło. Niektórzy szczęściarze mają 9 dni wolnego. W góry? Na Mazury? Nad morze? Za granicę? Grill? Tyle możliwości, że nie wiadomo co wybrać. W sumie jakby się uprzeć to codziennie można robić jedną z tych rzeczy 😉 I jakoś zleci. Dodatkowo majowe święta. Wolne znaczy. Sklepy pozamykane. Na część naszych rodaków padł blady strach. Wizja śmierci głodowej w oczy im zagląda więc chcąć nie chcąc (chcą, chcą 😉 ) pakują się do sklepów , kupują „najpotrzebniejsze” rzeczy zapewniające im przetrwanie. Serio? Żeby przeżyć 2 dni gdzie sklepy są zamknięte potrzeba im całego koszyka jedzenia? Smacznego i na zdrowie!

Zresztą co ja się czepiam. Nie mój cyrk, nie moje małpy. Nie moja kasa. Szkoda tylko marnotrawstwa. Eehhh.

A ja? Ja najczęściej przy tego typu wyjazdach nigdzie się nie wybieram. Nie lubię tłumów. Nie lubię odpoczywać wtedy, gdy odpoczywa reszta społeczeństwa. Dlatego na pytanie : „Jakie plany na majówkę 2017?” Odpowiadam: Przede wszystkich porządnie się wyspać i wyleczyć z jakiejś paskudnej infekcji, która mnie dopadła i nie chce puścić niczym Gremlin jakiś, co początkowo był miłym puchatym stworzonkiem, a teraz robi się coraz brzydszy i straszniejszy. Nie zamierzam nigdzie jeździć . Kiedy (jeśli) się wyleczę to na pewno dużo ciszy, spokoju, lasu, spacerów, zdjęć i książek, może filmów, kina. Na pewno nie będę się nudzić. Przecież „inteligentni ludzie nie nudzą się nigdy”. 😉

DSC01587

Udanej Majóweczki!

Autor: wmroku

Człowiekiem jestem ... a to już coś. Dla jednych dużo, dla drugich mało. Piszę ... z potrzeby. Pstrykam ... dla przyjemności. Zdjęcia, wpisy mojego autorstwa. Zatem uszanuj to Drogi Wizytatorze strony. ENDŻOJ

Skomentuj

