Mrok na 6!

Czasem dla rozrywki rozwiązuję sobie różne mniej psycho lub bardziej psycho 😉 testy.

Bawi mnie to i relaksuje. Cóż jedni lubią grać w szachy, a inni … no właśnie. Każdy ma takie rozrywki do jakich dorósł. Przedstawiam wyniki moim zabaw, a właściwie ich promil. Kilka promili zawsze się przyda. 😉

indeks

*Ilustracja do wpisu nie moja. Pochodzi z Kliknij mózg 😉


1.

Gdyby wymyślił mnie ktoś od Walta D.

Byłabym … Meridą 😉

„Jesteś dziewczyną, która kocha przygodę. Chcesz przejąć kontrolę nad własnym losem. Jesteś bardzo odważna, śmiała, uparta i buntownicza.”


2.

W poprzednim wcieleniu byłam …

Szekspirem

„Data urodzenia i data śmierci.23 kwietnia 1564 – 23 kwietnia, 1616

Byłeś bardzo wrażliwy na język, jako dziecko miałeś nadzwyczajną wyobraźnię. W swoim umyśle stworzyłeś niezwykły świat, a twoje serce pełne było różnego rodzaju opowieści. W poprzednim życiu byłeś Szekspirem! Szekspir to autor Romea i Julii, Hamleta i innych słynnych dramatów, które były inspiracją do wielu dzisiejszych dzieł. Miał on niezwykle głęboki wgląd w ludzki umysł. Nikt nie był w stanie przewyższyć jego zdolności językowych. Już czas, aby pokazać swój talent. Pamiętaj, kim byłeś.”

No tak … pisze bloga … przypadek? Nie sądzę! 😉


3.

Prawopółkulowa Ja (Test na dominującą półkulę mózgu)

Lewa półkula  46%  :  54%  Prawa półkula


4.

Nie z tej epoki! A ja myślałam, że jestem nie z tego świata!

Mentalnie urodziłam się w : 1999 roku … 😉

Co bardzo dziwne, bo gdybym mogła wybrać to chciałabym się jednak znaleźć na początku XX wieku.


5.

Osobowościowo jestem taka:

„Poszukiwacz, Pionier, Niezależny”

Jeśli chodzi o rzeczy, którymi się pasjonujesz, to temat rzeka i bardzo łatwo tracisz kontakt z otaczającym Cię światem. Jest to trudne do zrozumienia dla twoich przyjaciół i rodziny. Aby zbudować rodzinę, trzeba znaleźć partnera życiowego, który rozumie twoją pasję i będzie cie wspierał w 100%. Oboje będziecie musieli znaleźć sposób na równowagę pomiędzy życiem rodzinnym a przestrzenią osobistą.”


6.

Widzi, liczy … nielogicznie 😉

IQ : 151

Zdolność Wizualna ★★★★★ (160)

Zdolność Numeryczna ★★★★★(164)

Logiczne myślenie ★★★ (130)


Wszystkie testy ze strony : arealme

Polecam na odmóżdżenie, zamiast jakiegoś mało inteligentnego serialu 😉

 

 

 

Autor: wmroku

Człowiekiem jestem ... a to już coś. Dla jednych dużo, dla drugich mało. Piszę ... z potrzeby. Pstrykam ... dla przyjemności. Zdjęcia, wpisy mojego autorstwa. Zatem uszanuj to Drogi Wizytatorze strony. ENDŻOJ

Skomentuj

