Środ(k)owa Dysjunkcja

Nie ma mnie.

Jestem numerem, statystyką, nipem, peselem, pinem, kwotą na koncie, liczbą – przecież matematyka rządzi światem.

Klik – jestem, klik – nie ma mnie. Logowanie, wylogowywanie. Chat, mail, portal „społecznościowy” – jeden, dwa, trzy … klik.

Jestem.

Trzymam Cię za rękę. Idę na spacer. Słyszę śpiew ptaków. Chodzę po lesie. Czytam książkę. Robię zdjęcia. Siedzę. Robię „NIC”.

Nie ma mnie dla hipokryzji, pozornych relacji, patrzenia na człowieka przez pryzmat jego porfela, dla lajków i hejtów.  Nie ma mnie dla gonitwy za beznadzieją tego świata.

Nie ma mnie = jestem.

wmroku

Autor: wmroku

Człowiekiem jestem ... a to już coś. Dla jednych dużo, dla drugich mało. Piszę ... z potrzeby. Pstrykam ... dla przyjemności. Zdjęcia, wpisy mojego autorstwa. Zatem uszanuj to Drogi Wizytatorze strony. ENDŻOJ

Skomentuj

