Efekt Lucyfera

Podmuch gorącego – piekielnego powietrza dotarł do nas. Dobra, nie podmuch, a caaała faaala chuchnięć i dmuchnięć. Podobno tak jest w lecie. W porządku. Przecież nie będę dyskutować ze znawcami tego co w lecie powinno być, a czego nie. Oni wiedzą lepiej.

Kolejka na poczcie. Jedna z moich ulubionych. Jestem … niewidzialna więc starsza Pani jakby nigdy nic staje przede mną w „ogonku”. W porządku. Może myśli, że ja mam więcej czasu od niej? Może mam go więcej? Mam go świadomiej – to na pewno i szkoda mi czasu na złość czy pretensje do niej.

Upał. Buty najchętniej roztopiłyby się w asfalcie. Ciało „krzyczy” o wodę i cień, próbując zmusić mnie do ucieczki przed słońcem kolejną porcją piegów, pojawiających się błyskawicznie na moim ciele. W porządku. Przyzwyczaiłam się do nich. Ba! Polubiłam je!

Dobry to dzień. Jak każdy. Pewnie, że niektóre dają człowiekowi w kość. Nikt nie jest człowiekiem z żelaza, stali czy innego kruszcu (no może poza Supermanem – ale jaki to człowiek 😉 )

Dobrze jest żyć. Fajnie jest żyć. Żyjcie ludzie! Wasze życie w takim kształcie się nie powtórzy. Wiecie? 😉


Bo „C” to czasem „R”

To to „wyjątkowy” też dla Ciebie. A może kiedyś to przeczytasz … kto wie. 😉

 

Przyjrzyj się. Otwórz oczy. Zadziw się. Kiedy jeśli nie dziś?

Pośpiesz się zwolnić.

Będę się Tobą upajać.

Nowy Dzień Twojego Życia. Jak każdy – wyjątkowy.

Patrz pod nogi. Cichutko na paluszkach stąpaj. Śmieszne, że kształtne inaczej, urocze kiedy mnie pieszczą.

Uważaj na siebie bo zniknę.

DSC04560

 

Autor: wmroku

Człowiekiem jestem ... a to już coś. Dla jednych dużo, dla drugich mało. Piszę ... z potrzeby. Pstrykam ... dla przyjemności. Zdjęcia, wpisy mojego autorstwa. Zatem uszanuj to Drogi Wizytatorze strony. ENDŻOJ

Skomentuj

